Skip to content



Felicia - Accountmanager

Sinds 1 december 2020 is Felicia in dienst bij Outstanding als Accountmanager.

''Mijn eerste indruk tijdens het sollicitatie proces over het jonge en gezellige bedrijf, is absoluut waar gebleken. We zijn een hecht team, kunnen op elkaar bouwen en slaan geen vrijdagmiddag borrel over!''

Medewerker Outstanding

Sinds 1 december 2020 ben ik in dienst bij Outstanding. Voor mijn opleiding Hoger Hotel Management heb ik stage gelopen in Londen en bij het NH Group Sales Office in Amsterdam. Na mijn opleiding heb ik op de sales afdeling van de Kartfabrique in Utrecht gewerkt en vervolgens als reisspecialist voor individuele reizen naar Amerika, Canada en Japan. Helaas kwam COVID-19 om de hoek kijken en waren er natuurlijk weinig reizen om te organiseren. Zonder echt op zoek te zijn, kwam ik de vacature van Accountmanager bij Outstanding tegen. Een mooi product en zo te zien een leuk bedrijf. Snel gehandeld en de volgende maand kon ik al aan de slag!

Mijn werkzaamheden bestaan vooral uit het opvolgen van nieuwe leads, showroombezoeken met potentiële campings en contact onderhouden met bestaande relaties. Mijn opleiding in hotel management en ervaring met sales (en reiswereld), komen goed samen in deze functie waarbij ik elke dag in contact sta met (inter-)nationale campings waar safaritenten een absolute toegevoegde waarde zullen zijn. De meeste aanvragen zijn voor bestaande of nieuwe (boeren) campings in Nederland, maar ook voor in Europa of zelfs daar buiten komen aanvragen binnen. Na een kleine research vooraf over de camping en/of eigenaar, neem ik telefonisch contact op om de mogelijke wensen te bespreken. Hieruit wordt informatie per mail verstuurd en komt er mogelijk een showroomafspraak bij ons of een locatiebezoek bij de prospect. Sinds kort hebben wij een binnendienst waardoor het proces na akkoord op de offerte vanuit daar wordt opgepakt. Voorheen deden wij op de verkoop zelf de financiële afhandeling, contact met bouw planning en transport. Doordat er nu een binnendienst is, hebben wij meer tijd over om op pad te gaan en om zo meer potentiële campings te benaderen!

Daarnaast ben ik sinds vorig jaar preventiemedewerker voor onze locatie in Renswoude. Hiervoor heb ik mijn BHV gehaald en kijk ik samen met de andere preventiemedewerkers van de groep naar mogelijkheden en oplossingen om het werk zo veilig mogelijk te maken. 

 Mijn eerste indruk tijdens het sollicitatie proces over het jonge en gezellige bedrijf, is absoluut waar gebleken. We zijn een hecht team, kunnen op elkaar bouwen en slaan geen vrijdagmiddag borrel over! Tijdens het team weekend in het buitenland leren we elkaar nog beter kennen wat nog meer voordelen met zich mee brengt tijdens het werk. Momenteel zit ons magazijn in Barneveld en kantoor/showroom in Renswoude. Vanaf september zullen we bij elkaar in Barneveld zitten waardoor we makkelijker met elkaar kunnen overleggen en we als Outstanding grote stappen kunnen maken. Er valt nog veel te leren over de safaritenten en de glamping wereld, maar zoals je kan lezen zit ik er goed op mijn plek en ga ik elke dag weer met plezier naar werk!